Infrastrukturális fejlesztés
Amennyiben nem jelenik meg a kívánt tartalom, kérem töltse újra a weboldalt az (F5) billentyű lenyomásával.
Elkezdődött a Sajószentpéteri Kossuth Lajos Általános Iskola Móra Ferenc Tagiskolájának infrastrukturális fejlesztése
- Sajtóközlemény
Amennyiben nem jelenik meg a kívánt tartalom, kérem töltse újra a weboldalt az (F5) billentyű lenyomásával.
Amennyiben nem jelenik meg a kívánt tartalom, kérem töltse újra a weboldalt az (F5) billentyű lenyomásával.
Sajtóközlemény
A projekt címe: |
„A Sajószentpéteri Kossuth Lajos Általános Iskola Móra Ferenc Tagiskolája infrastrukturális fejlesztése Iskola 2020” |
A projekt azonosító száma: |
EFOP – 4.1.2 -17 – 2017 – 00114 |
Megvalósítás időszaka: |
2018. 04. 10. – 2020. 06. 10. |
A projekt összköltsége: |
691 794 999 Ft |
A támogatás mértéke: |
100% |
„A Sajószentpéteri Kossuth Lajos Általános Iskola Móra Ferenc Tagiskolája infrastrukturális fejlesztése Iskola 2020” című projekt keretében a Kazincbarcikai Tankerület 691 794 999 forint vissza nem térítendő támogatást nyert.
A megvalósítandó projekt célkitűzése az iskola eredményességének, a szolgáltatások minőségének javítása, a korai iskolaelhagyás intenzitásának csökkentése. A tervezett beruházás megteremti a lehetőséget a minőségi befogadó oktatási környezet és hatékony nevelés infrastrukturális hátteréhez.
A Széchenyi 2020 program keretében az EFOP–4.1.2–17–2017–00114 kódszámú projektnek köszönhetően megvalósuló fejlesztés eredményeképpen kialakításra kerül egy informatikai szaktanterem, valamint egy fejlesztő foglalkozások megtartására alkalmas helyiség. Sor kerül az épület energetikai korszerűsítésére, a meglévő aula bővítésére, mellékhelyiségek, vizesblokkok felújítására. A fejlesztés sikeres megvalósítását a kapcsolódó szakértők és szolgáltatók segítik.
A Kazincbarcikai Tankerületi Központ a projekt keretében kívánja még eredményessebbé tenni az intézményt, illetve emelni az inkluzív oktatás és az iskola által nyújtott szolgáltatások színvonalát.
Képek az iskola jelenlegi állapotáról
|
|